Acordul de liber schimb UE-SUA (TTIP)
Astazi, 4 decembrie 2014, BNS a participat la masa rotunda cu tema "Acordul de liber schimb UE-SUA (TTIP). Posibile efecte asupra economiei şi priorităţile României", organizată de HotNews.ro. citeste mai mult

MONEY NEWS 05.11.2014
MONEY NEWS 05.11.2014 citeste mai mult

COMUNICAT Strategia pentru consolidarea administrației publice: un document de apreciat dar perfectibil
Blocul Național Sindical a transmis joi, 11 septembrie, punctul său de vedere față de ”Strategia pentru consolidarea administrației publice 2014 – 2020”, un document pe care îl apreciază și îl susține cu unele amendamente de bun-simț, argumentate pertinent. Opinia BNS a fost exprimată de președintele Dumitru Costin la Comitetul Interinstituțional pentru Acordul de Parteneriat, reuniune ce a avut loc la Ministerul Fondurilor Europene. citeste mai mult

Opinii concrete și asumate: Blocul Național Sindical îi invită pe toți cei care doresc să își exprime opinia față de proiectul de lege pentru modificarea Codului Muncii promovat în Parlament prin inițiativă cetățenească
BNS apreciază punctele de vedere exprimate cu demnitate, respect și eleganță. Chiar dacă există puncte de vedere divergente, acestea pot îmbrăca forme coerente, însoțite de argumente, și, mai ales, semnate fără frică pentru ca opinia publică să înțeleagă foarte clar poziția asumată de o persoană sau de o organizație. citeste mai mult

Codul Muncii ar putea fi modificat prin inițiativă legislativă cetățenească
Proiectul de modificare a Codului Muncii a fost înregistrat la Senat. În cursul zilei de 10 septembrie 2014 un Comitet de Inițiativă alcătuit din reprezentanți ai BNS a înregistrat la Senat o inițiativă legislativă cetățenească care va intra în istoria post-decembristă a României datorită impactului major pe care îl care asupra pieței muncii, asupra celor 5 milioane de lucrători activi, asupra familiilor acestora și asupra viitoarelor generații de angajați, inclusiv a celor care sunt acum șomeri sau elevi ce urmează să intre în piața muncii. citeste mai mult
<<| <| 1| 2| 3| 4| 5| ...| >| >> Pagina 1 din 10.